V Amundi dali inflaci podobu brouka. Vyráží s ní na české hory.

20.02.2022

V Amundi dali inflaci podobu brouka. Vyráží s ní na české hory.


Téma inflace je v posledních měsících skloňováno na každodenním pořádku. Všichni jí rozumí a každý ji zná. Nikdo ji ale zatím neviděl. I proto si týmy marketingu a komunikace v Amundi daly za cíl představit její podobu a upozornit na to, co s financemi dělá.

Za kreativní návrh vděčíme pardubické agentuře D-Motion, která dala inflaci reálnou podobu – modrého brouka Penězomorky nenápadné z čeledi Infláčkovitých. Z našich vizuálů pochopí i malé děti, o co inflaci jde, a věříme, že přinutí rodiče uvažovat o tom, jak se tomuto broukovi bránit,“ vysvětluje Jan Chlumský z marketingového oddělení Amundi. 

Amundi začalo téma inflace komunikovat na podzim 2021 a nyní pokračuje v českých zimních střediscích Harrachov, Monínec, Klínovec, Rokytnice n/Jizerou, Pec p/Sněžkou, Janské Lázně a na Zadově, a to až do 31.3. 2022. V plánu je i akce pro veřejnost ve ski areálu Harrachov, kam Penězomorka dorazí a předvede své dovednosti na svahu.